piątek, 15 stycznia 2021

Ze złotym elementem

 Witajcie moi Kochani!

Dziś chciałabym Wam pokazać pracę, która powstała już dawno temu ale nie była dotąd publikowana, a idealnie wpasowuje się w wyzwanie na blogu scrapkowo.pl: Wyzwanie #61 - Praca ze złotym elementem.

 

Jest to ślubny exploding box, w którym złote są elementy na ściankach:

Chciałabym jeszcze podzielić się z Wami moim sukcesem :) Otóż piernikowe bombki, które pokazywałam Wam w poprzednim poście, zgłosiłam na konkurs organizowany przez firmę Samsung - "Zbyt piękne, by zjeść". W poniedziałek ogłoszono laureatów i dowiedziałam się, że zajęłam pierwsze miejsce :D Wygrałam smartfona Samsung A51 :D Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, bo to moja pierwsza wygrana w jakimś konkursie :D

Pozdrawiam Was cieplutko! Trzymajcie się dzielnie, nadchodzi prawdziwa zima!

Aga :)

16 komentarzy:

  1. Piękne i eleganckie pudełko😀 Gratuluję zasłużonej wygranej nagrody i życzę wielu kolejnych 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze to wielkie gratulacje, wygrana się jak najbardziej należała, bo piernikowe bombki były rewelacyjne. A nagroda rewelacyjna !!
    Box tez mi się bardzo podoba, życzę, ponownej wygranej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Gratulacje. Te pierniki to istne cuda. Nagroda się należała. A box wyszedł bardzo ładnie. Lubię takie dziecięce dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, serdecznie gratuluję wygranej, jak najbardziej zasłużonej.
    Box jest cudny, a te złote elementy pięknie współgrają z całością.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pamiątkowy box, gratuluję wygranej❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, pięknie skomponowany. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny bo, wszystko fajnie do siebie pasuje, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz