niedziela, 2 sierpnia 2020

Alub ślubny z kopert

Witajcie kochani,

dziś przychodzę do Was z albumem, który wykonałam dla DIY Zrób to sam. Album ma format 16x16 cm i pomieści 27 zdjęć w rozmiarze 9x13cm. Został zrobiony z kopert. Jeśli chcecie wykonać taki album to skorzystajcie z TUTORIALA jaki dla Was przygotowałam. A jeśli chcielibyście nabyć właśnie ten album, który zrobiłam to zapraszam Was na stronę LICYTACJI PEŁNYCH MOCY, gdzie możecie go wylicytować w ramach aukcji dla Maćka Kulińskiego.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej niedzieli! :)
Aga

10 komentarzy:

  1. Agusiu, jaki piękny ten album, jego delikatna kolorystyka zachwyca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album! Sama nie jestem albumowa, więc tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zafascynowały Cię albumiki. Bardzo fajna pamiątka. Albumik super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album!!! Na pewno doskonała pamiątka, kiedy zostanie zapełniony zdjęciami.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny album, a ja mam tyle kopert, świetny pomysł :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ oryginalna pamiątka :) Czy można zamówić taką dla mojej szwagierki?

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz