piątek, 29 grudnia 2017

Aniołek na grudniowe wyzwanie Szuflady

Witajcie Kochani,

dawno mnie tu i na Waszych blogach nie było... Przez ostatnie dwa miesiące praktycznie nie włączałam komputera, nie ogarnęłam też świątecznych życzeń a kartek wysłałam dosłownie kilka... o przyczynach mojej nieobecności opowiem Wam w kolejnym wpisie, dziś chciałabym pokazać Wam aniołka przygotowanego na grudniowe wyzwanie Szuflady.
A oto i on, powstał z gazety Castorama, serwetki i styropianowej kulki. 

Na koniec chciałabym podziękować za karteczki, które do mnie dotarły. Imiennie zrobię to również w kolejnym poście.

Pozdrawiam Was cieplutko!

11 komentarzy:

  1. Piękny i pomysłowy :-) Powodzenia w wyzwaniu i wszelkiej pomyślności ,czasu na przyjemności i tworzenie w nadchodzącym 2018 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysłowy aniołek, jeszcze takiego nie widziałam :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny aniołek! Powodzenia w wyzwaniu:)
    Życzę Ci wielu szczęśliwych chwil w 2018 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i dostojny anioł.
    Ściskam, Agniesiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniolek piekny!!
    mam nadzieje, ze to dobra nieobecność i wszystko u Ciebie dobrze!
    pozdrawiam jeszcze starorocznie 😉😉! ściskam!!1

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek bardzo ładny. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym 2018 Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow podziwiama, pięknie Ci wyszedł, jakie pomysłowe i ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz