sobota, 31 października 2015

Upominki :)

Witajcie Kochane!

Po pierwsze przeogromnie Wam dziękuję, za tyle pięknych słów i życzeń pod ostatnim postem :) Powoli ogarniamy wszystko. Przyznam Wam szczerze, że zastanawiam się nad własnoręcznym zrobieniem zaproszeń, ale wciąż nie czuję się pewnie w scrapbookingu... no cóż, czasu jeszcze sporo... na pewno to przemyślę!
 
Dziś za to chciałabym Wam pokazać upominki, które w wakacje wysłałam do Oli i Michasi, córek Anulki z bloga Barwy kreatywnych dużych i małych pomysłów.  W zamyśle miały być tylko karteczki, bo taki był pomysł Anulek. Do karteczek dorzuciłam zakładki do książek a także chusteczniki. A dla Anulek decoupagową świeczuszkę :) było jeszcze kilka rzeczy, które nie znalazły się na zdjęciach ;)
W ramach podziękowań dostałam od Dziewczynek piękną karteczkę! Do tego książkę, wspaniałą szydełkową serwetkę oraz cudownie pachnące woreczki z lawendą. W paczuszcze znalazł się także cień do powiek, perełki i nici. Anulek, Olu, Michasiu - bardzo Wam dziękuję! :*
Pozdrawiam Was cieplutko!

12 komentarzy:

  1. śliczne chusteczniki :) karteczki bardzo sympatyczne i pozytywne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty poleciały w obie strony . U Ciebie szczególnie spodobały mi sie te zakładeczki z napisem , pomysl na chusteczni tez super , juz mnie denerwują te celofanowe woreczki może uszyję podobne
    Pozdrawiam i dziękuję za pozostawione komentarze u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze prezenty po obu stronach :)
    Myślę, że powoli i na spokojnie dasz radę z tymi zaproszeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłyście sobie nawzajem cudowne prezenty, wszystko jest prześliczne:-)
    Gdy córka przejrzała ceny gotowych zaproszeń (a bardzo lubi takie ręcznie robione rzeczy), to stwierdziła, że poradzimy sobie same. Mam nadzieję! (Choć też w scrapbookingu nie czuję się bardzo mocna...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty dla obu stron bardzo fajne. I patrząc na Twoje karteczki, wydaje mi się, że nie znajdziesz wśród gotowców takich, które Cię zachwycą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty Twoje karteczki są śliczne i moim skromnym zdaniem powinnaś zabrać się za te zaproszenia masz jeszcze czas na próby. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, jakie piękne zakładki:) świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, zakładki. Piękne prezenty zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cuda! Wszystko jest przepiękne. Zakładeczki są boskie!!!! A te chusteczniki jakie wspaniałe. Piękne prezenty zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty- wszyscy obdarowani i darujący przeszczęśliwi :) Twoje zaproszenia na pewno będą zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgrabne ręcznie wykonywane cudeńka. Ja prowadzę firmę nieco większą, nie manufakturę a produkcję opakowań kartonowych. Piękne rzeczy, powodzenia

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz