czwartek, 27 sierpnia 2015

Wakacyjna wymianka

Witajcie!

Dziś króciutki post przedurlopowy. Chciałam zamieścić częściowy finał wakacyjnej wymianki, którą organizowała Hubka. Dlaczego częściowy o tym za chwilkę. Moją parą została Viola z bloga Pasje Violi. Umówiłyśmy się, że przygotujemy dla siebie prezenty - niespodzianki, zgodnie z wytycznymi Hubki. 

Zobaczcie, jakie cudowności dostałam od Violi:
Wspaniały notes - album na wakacyjne wspomnienia i zdjęcia. Na pewno pojawią się w nim wrażenia z najbliższych wojaży :)
Fantastyczna torba z marynarkami. Jest naprawdę cudowna, dopracowana w każdym szczególe. Na pewno będzie mi towarzyszyć w tym roku nad morzem :D W środku ma śliczny breloczek. 
(fot. Pasje Violi)
Karteczka ze słodką babeczką, którą aż chce się zjeść! I druga, z miasta, w którym mieszka Viola.
Kot w worku - woreczek był pełen cudowności! Wspaniale pachnące mydełka - forma z elfikiem jest śliczna! Kolczyki z bursztynkami w butelce - będą świetnym wspomnieniem lata w zimowe dni. Woreczek  pachnący lawendą - swoim zapachem również przypomni mi letnie wieczory :) Kanwę i mulinę na pewno wykorzystam do jakiegoś haftu. Do tego super przydasie - serwetki, śliczne, szydełkowe kwiatuszki, wstążka, koronka oraz inne rzeczy, które widzicie poniżej :)

Violu, DZIĘKUJĘ! za te wszystkie wspaniałe rzeczy. Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z wymianki!

Teraz wyjaśnienie, czemu dziś częściowy finał wymianki. W kolejnych postach pokażę Wam upominki, które przygotowałam dla Violi, wg listy, którą zamieściła Hubka w regułach zabawy. Chciałabym pokazać je Wam troszkę dokładniej, z większą ilością zdjęć :) Zaczynamy!

W paczuszce miało się znaleźć coś na zdjęcie/a z wakacji - może to być np. ramka decu, albumik (nawet kupiony, ale własnoręcznie ozdobiony), ozdobiony notatnik do wklejania zdjęć, pudełeczko na zdjęcia itp.
Zdecydowałam się na zrobienie ramki w niezapominajki, które jak się później okazało, Viola uwielbia :D Ramka lakierowana na matowo, dekorki, które także zdekupażowałam i  nakleiłam, na rameczkę, pokryłam pearl penem. Super się błyszczą :) To moja pierwsza ramka, muszę Wam przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolona, i trudno mi było się z nią rozstać ;) Chyba zrobię sobie podobną!
 
 
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko! Kolejny post będzie pewnie "prosto spod samiuśkich Tater" ;) jeszcze tylko pakowanie i w sobotę rano w drogę!

10 komentarzy:

  1. Ależ cudowności dostałaś! Torebka jest cudna :)
    Twoja niezapominajkowa rameczka jest świetna, a dekory doklejane do niej dodają całości smaczku. Nie dziwię się absolutnie, że jesteś z niej zadowolona, bo to świetna praca jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ramka! świetny pomysł z kwiatuszkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka pełna niespodzianek, a wszystkie piękne i uradowałby każdą miłośniczkę rękodzieła:-)
    Twoja ramka również prześliczna, te dekorki doskonale podkreślają motyw i sprawiają, że nabiera on trójwymiarowości, wspaniały pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rameczka jest przecudowna, szukam odpowiedniego zdjęcia do niej :), reszta prezencików oczywiście również wspaniała i tyle przydasi :) Bardzo ale to bardzo udana niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałas fantastyczne prezenty! a Twoja ramka jest bardzo ładna i ten efekt 3D kwiatuszków bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty, przy tej torbie aż mi się oczy mocniej zaświeciły :) A ramka z niezapominajkami prezentuje się naprawdę świetnie!
    Miłego urlopu życzę i pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka! Cudowności zrobiłaś i cudowności dostałaś. Rameczka wspaniała. Piękne są te małe kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarska torba jest naprawdę super !!! No kolczyki w kształcie żarówek wypełnione bursztynami świetne :)) Gratuluję udanej zabawy !
    Ps. I kto by pomyślał, że ja też jestem z Bydgoszczy jak autorka niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ fajnie się wymieniłyście:))) wszystko takie piękne....
    A rameczka cudowna...

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz