niedziela, 4 stycznia 2015

Co znalazło się w paczuszcze Candy, zaskoczenie i zaproszenie :)

Witajcie,

dziś pokażę Wam co trafiło do Eweliny, która wygrała Candy :) Do zestawy dołączona była jeszcze karteczka, karty "Czarny Piotruś" dla Smyka oraz słodkości i herbatka.
Po wysłaniu paczuszki spotkało mnie wielkie zaskoczenie! Otóż Ewelina w ramach podziękowania wysłała mi paczuszkę z pięknymi serwetkami! Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam - bardzo Ci dziękuję, Ewelino!

Na koniec zapraszam Was serdecznie na wystawę klocków Lego, która odbywa się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dziś byłam tam z chrześniakiem - świetna zabawa dla wszystkich, niezależnie od wieku :) Więcej informacji - tutaj.
Fajnie tak wrócić do dziecięcego świata...

15 komentarzy:

  1. Piękne prezenty wysłałaś i niespodzianka też urocza, miło jest dostać coś czego się nie spodziewamy. Wystawy to Ci trochę zazdroszczę u nas to tylko możemy pomarzyć o czymś takim, moje chłopaki z przyjemnością skorzystaliby z zaproszenia:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo miło jest dostawać niespodzianki!
      A wystawa krąży po Polsce, może dotrze gdzieś w pobliże Twojego miejsca zamieszkania :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty:) a wystawa imponująca:) W Nowym Roku samych miłych niespodzianek Ci życzę:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to karbowane serduszko jest cudowne, a zakładka i podkładka magiczne!
    te rzeczy z klocków lego kiedys ogladąłam w tv :) - niesamowyte

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty piękne. Właśnie po to są niespodzianki, żeby zaskoczyć :) Wszystkiego naj, naj w 2015 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Lubię niespodzianki :D
      Wszystkiego Najlepszego!

      Usuń
  5. Piękne prezenty :) A na wystawie też byliśmy jak zawitała jakiś czas temu do Kielc :) Titanica co prawda nie było, ale i tak robiła wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Titanic zrobił na mnie naprawdę duże wrażenie, w końcu to 11m długości i pół miliona klocków... ale inne eksponaty też były super :)

      Usuń
  6. To naprawdę wszystko z klocków LEGO? Ale bomba!!!!
    Ten budzik jest obłędny!!!! Przyniosę Ci kiedyś mój, to też mi go może tak odrestaurujesz? Co Ty na to? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu :) To wszytko z LEGO!
      A pewnie, że odrestauruję budzik! :D

      Usuń
  7. Skompletowałaś bogaty i piękny zestaw, te zawieszki i zakładka z przesłaniem szalenie mi się podobają.
    Na widok budowli z klocków lego zaniemówiłam, ale czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      budowle naprawdę robią wrażenie :)

      Usuń
  8. Budzik jest cudowny - idealny, pozostałe rzeczy sami widzicie - przecudowne -DZIĘKUJĘ!!!!!

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz