czwartek, 9 maja 2013

Zielone herbaciarki

Poproszono mnie o zrobienie dwóch herbaciarek. Miały stanowić komplet, ale nie być takie same. Mam nadzieję, że udało mi się uzyskać taki efekt :) Pierwszy raz pracowałam z szablonem... muszę się jeszcze doszkolić i nabrać wprawy, bo mimo dobrego umocowania szablonu farba podciekła trochę pod spód :( Herbaciarki trafiły już do nowej właścicielki, była zadowolona :)
ps. nie lubię dodawać zdjęć na bloggerze, zajmuje mi mnóstwo czasu odpowiednie sformatowanie posta :/

 





8 komentarzy:

  1. Są prześliczne! Kompozycja idealnie dopracowana:)
    Miałam identyczną serwetkę, jak ta Twoja z większej herbaciarki:) Tylko inaczej ją zastosowałam - nie naklejałam całości, tylko wycinałam z niej motywy. Bardzo mi się podoba jej wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Pamiętam motywy tej serwetki u Ciebie :) Ponieważ obie herbaciarki miały być zielone nie bawiłam się w wycinanki, zaoszczędziło mi to sporo pracy z cieniowaniem i opracowywaniem tła ;)

      Też lubię tą serwetkę.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ładnie Ci wyszły::) wybieram większą, jest śliczna!Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny komplet - z zadania wywiązałaś się świetnie! Bardzo podoba mi się faktura płótna na większej herbaciarce :) A nie dało się odkręcić zameczka? Chyba starałabym się dociąć koronkę, gdyby zamek był z tych nieodkręcanych, co się często niestety zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zameczki usunęłam do malowania, ale bałam się, że koronka na całej długości będzie potem przeszkadza w otwieraniu skrzynek. Następnym razem spróbuję zrobić tak jak mówisz.

      Dziękuję za każdą cenną uwagę, chwytam je wszystkie i zachowuję w pamięci :)

      Usuń
  4. Wspaniałe herbaciarki :) zazdroszczę nowej właścicielce ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz