czwartek, 3 kwietnia 2014

Wyniki urodzinowego candy!

Witajcie,

najwyższy czas na losowanie w moim urodzinowym candy niedpodziance!

Do udziału w zabawie zgłosiło się 39 osób (komentarzy jest 40, nie liczyłam wpisu renya, która nie zaznaczyła chęci udziału :)). Tym razem do losowania wykorzystałam stronę random.org. Wpisałam odpowiednie cyferki, kliknęłam odpowiedni przycisk i...
TADAM! Wygrała osóbka, która jako 15 w kolejności zostawiła komentarz pod wpisem (nie licząc komentarza renya) a jest to:


Serdecznie gratuluję i proszę zwyciężczynię o kontakt mailowy :) Wszystkim uczestnikom ogromnie dziękuję za życzenia i udział w zabawie! Na pewno już niedługo na blogu pojawi się jakaś nowa rozdawajka!

A już jutro na blogu pojawią się nowe pisanki :)

9 komentarzy:

  1. Gratulują Marcie i dziękuje za udaną zabawę:)) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Bardzo miła rozdawajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni! Dziękuję za zabawę! Czekam na następną ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę i zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni!
    Ja rzeczywiście się nie zdeklarowałam, bo udziały w candy są obłożone najróżniejszymi wymaganiami, dlatego z zasady odpuszczam, choć na niejedne fanty mam przeogromny apetyt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję :))) Cały dzień w domu mnie nie było, włączam komputer i tu taka niespodzianka od razu :)) Nie mogę nigdzie znaleźć mejla, więc lecę napisać na facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i ślicznie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz