piątek, 25 kwietnia 2014

Wiosna, ach to ty! :D

Witajcie kochani!

Dziś trochę zdjęć z ogrodu :) Tak pięknie w ciągu kilku chwil rozkwitły jabłonie! Także śliwy i grusza obsypane kwieciem... Budka szpaków tonie w kwiatach...! Pszczoły uwijają się jak w ukropie i latają obciążone pyłkiem kwiatowym... i wiecie co? KOCHAM WIOSNĘ!
Do tego po raz pierwszy zakwitnie moja ukochana glicynia!!!! Zakochałam się w tych kwiatach podczas mojego pierwszego pobytu we Włoszech. Okazało się, że drzewko to może też rosnąć w naszych warunkach, więc migiem posadziłam sadzonkę pod balkonem. Glicynia rośnie tam od 3 lat, więc jestem w szoku, że już zakwitła, bo pierwszych kwiatów spodziewaliśmy się po 5-8 latach - tak napisano na karteczce dołączonej do krzaczka. A tu taka niespodzianka! 7 pączków! Och jak czekam na te kwiaty i ich zapach!!!!
I jeszcze trochę wiosny w domu, związanej z moim wczorajszym świętem :)
Trzymajcie się cieplutko i łapcie wiosenne słonko!!!

28 komentarzy:

  1. ah aż zapachniało ta wiosną :) i ta pszczółka urocza ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pszczółka ma całe łapki w pyłku i ledwo lata ;)

      Usuń
  2. Cudne to wszystko! Ja także uwielbiam wiosnę.Chciałabym te zapachy schować do jakiegoś pudełka i potem zimą uwalniać po trochu....marzenie..Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oj tak... uwielbiam tę porę roku... a teraz jeszcze zaczęły kwitnąć bzy i konwalie... czekam jeszcze na jaśmin i będę w niebie ;)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) U mnie też wszystko kwitnie jak szalone i zaroiło się od owadów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna! Mam nadzieję, że będzie dużo jabłuszek:)) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, w tym roku na pewno będzie zatrzęsienie papierówek... :)

      Usuń
  5. piękna wiosna! aż chce się żyć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne lato mamy tej wiosny! Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak... wszystko kwitnie na potęgę! dzięki :)

      Usuń
  7. Pięknie uwielbiam tę porę roku, i zapach kwitnących kwiatów
    Pozdrawiam niedzielnie i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe ujęcia! Trzeba takie chwile zatrzymywać, bo okwiecone drzewa raz dwa gubią swoje płatki, a przecież nigdy nie wyglądają piękniej, jak właśnie wtedy, gdy są nimi okryte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) no właśnie,... jabłoń już gubi płatki :((( i mam "śnieżek" na trawie... gołębie też się nabrały na tą białą pokrywę i szukają jedzenia ;)

      Usuń
  9. Nie sposób się oprzeć tym widokom, prawda? :) Piękne zdjęcia, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, wiosna w kwiatach, moje jabłonki już swoje kwiaty zgubiły:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są przepiękne!!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, ja też lubię wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia świetne, jestem pod wrażeniem. Piękne zdjęcia i piękna wiosna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam wiosenne kwiaty i pąki, piekne jabłonie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz