sobota, 10 maja 2014

Majówkowo :)

Witajcie :)

pogoda, jak zwykle w weekend, nie rozpieszcza, więc można zająć się rękodziełem... :) obecnie pracuję nad trzema projektami i wkrótce pokażę Wam efekty mojej pracy, dziś jednak zapraszam Was na mały, wirtualny spacer :) 

W majowy weekend wybraliśmy się z moim P. do Kazimierza, Puław i Nałęczowa. Pogoda 1 maja była wprost przepiękna, więc mogliśmy spacerować sobie po Kazimierzu Dolnym do woli. Byłam zaskoczona, bo nie było tłumów... więcej osób zaczęło się pojawiać po południu, ale wtedy my już uciekaliśmy do Janowca :D 

Nałęczów również mi się podobał, choć woda z pijalni nie wszystkim przypadła do gustu ;) Jedno jest pewne, przez te 4 dni naładowałam akumulatorki! Muszą działać sprawnie aż do lipca...

Pozdrawiam cieplutko i łapię się za malowanie! Znów zaczyna padać...

20 komentarzy:

  1. Kazimierz, Nałęczów, Puławy to magiczny trójkąt turystyczny:) Byłam kiedyś w tych okolicach na koloni - podobało mi się bardzo. Ciągle sobie obiecuję pojechać jeszcze raz w te rejony, zwłaszcza, że mam bliziutko, ale ciągle wypada coś innego... Ale się zmobilizuję! Po Twoich zdjęciach mam szaloną ochotę na taką wycieczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie polecam, bo to naprawdę piękne rejony :)

      Usuń
  2. Przecudne zdjęcia, aż chce się tam być :) Wirtualny spacer musi mi niestety wystarczyć, bo pogoda znów zaczyna się psuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Pogoda nas nie rozpieszcza ostatnio... :(

      Usuń
  3. piękne zdjęcia, cudna pogoda :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takze na zakończenie długiego weekendu byłam z rodziną w Kazimierzu Dolnym o czym napiszę w kolejnym poście. Pięknie tam! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak blisko mnie byłaś :) Mieszkam w Puławach. A brałaś udział w majeniu studni? Każdy mógł zrobić kwiatek z bibuły, z filcu lub na szydełku i była "ubierana" studnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Puławach też byłam, w parku! :) Nie brałam udziału w majeniu studni, ale widziałam, że była ubrana w kwiaty :)

      Usuń
  6. Piękne miejsca i piękne zdjęcia:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mieliście super pogodę! Zazdroszczę. U nas było zimno i lało... Wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Pogoda była ładna przez 3 dni, 1 maja był cudownie letni... tylko sobota była fatalna...

      Usuń
  8. Widzę, że byłaś w moich stronach ;) Czasami w weekendy wyrywamy się do Nałęczowa lub Kazimierza... Słyszałam, że 1 maja był straszny tłok w Kazimierzu, dobrze, że udało Ci się go uniknąć ;)
    Pogoda dopisała - super! Fajna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda zdecydowanie dopisała! a tłumów udało się uniknąć, to prawda :) byłam w szoku, bo spodziewałam się tłoku...

      no proszę, widzę że lubelszczyzna obfituje w blogerki ;)

      Usuń
  9. Oj już z trzy lata nie odwiedzałam Kazimierza, może tego lata. Świetny miałaś wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie trzeba się wybrać :) oj tak, odpoczęłam...

      Usuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz