środa, 1 kwietnia 2020

Album w kolorach natury - inspiracia dla "DIY - zrób to sam"

Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam pokazać album, który wykonałam w ramach "Gościnnych inspiracji" na wyzwanie dla bloga DIY - zrób to sam. W tym miesiącu przygotowujemy prace inspirowane kolorami natury:
https://diytozts.blogspot.com/2020/04/54-wyzwanie-barwy-natury-colours-of.html
A oto moodboard który nas inspiruje:
Mój album składa się z 8 kart w formacie 15x15cm. Posiada dużo miejsca na zapiski, wyjmowane tagi, można także wkleić w niego zdjęcia. Całość utrzymana jest w kolorystyce natury. Do wykonania albumu użyłam papierów z kolekcji Woodlans - Riddersholm Design oraz dodatków z kolekcji Lemoncraft.
 A tak album prezentuje się w całości:
Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Was swoim albumem do stworzenia ciekawych prac :)

Mogłam go dla Was przygotować, ponieważ karteczka, którą pokazywałam Wam w poprzednim poście zdobyła II miejsce w #52 wyzwaniu - Bingo. Dziękuję za to wyróżnienie :)
Życzę Wam radosnego tworzenia i powodzenia w wyzwaniu!
Aga

7 komentarzy:

  1. Albumy to dla mnie czarna magia ale uwielbiam je oglądać. Twój cudny tyle w nim zakamarków i tak fajnie ozdobiony. Świetny jest. Gratuluje występów na blogu DIY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) A ja albumy uwielbiam robić, choć są czasochłone, a czasu na ogół brak... Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Piekny album, podziwiam i gratuluje gocinnych wystepow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agusiu, gratuluję gościnnego występu. Album jest przepiękny i bardzo wysmakowany kolorystycznie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Bardzo miło mi usłyszeć taki komplement od albumowej specjalistki :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Kochana cos Ci poznikały zdjęcia. Usun je i dodaj ponownie wtedy sie wyswietla. Byl jakis problem w blogerze i dosc sporo osob stracilo swoje zdjecia z blogow. Powodzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz