niedziela, 19 kwietnia 2020

Album "Mój pierwszy roczek"

Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam pokazać album, który powstał już jakiś czas temu. Powstał dla córeczki mojej koleżanki z pracy. Zawiera miejsce na zdjęcia i zapiski z pierwszych 12 miesięcy życia Klary. Tym razem wykorzystałam gotową bazę albumową "Bazyl" 20x20 cm. I choć wykonanie albumu zajęło mi mniej czasu, to wolę jednak robić je od podstaw. Daje to większą możliwość ustalenia odstępów pomiędzy kartami, a co za tym idzie nie ogranicza ilości i grubości elementów na stronie. Poza tą drobną niedogodnością, stwierdzam, że kocham robić albumy, szczególnie dla dzieci!

Zapraszam do oglądania, zdjęć jest sporo... na końcu oczywiście filmik :)
Pozdrawiam Was bardzo ciepło, trzymajcie się!
Aga

18 komentarzy:

  1. Śliczności !! Grubasek z tego albumiku, pomieści sporo zdjęć i będzie na pewno cudowną niespodzianką. Pięknie wyszło , gratuluję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaki piękny i tyle różnych zakamarków! podziwiam 🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Agusiu, ten album jest zachwycający. Nie mogę się napatrzeć.
    To właśnie minus Bazylów - za małe odstępy pomiędzy kartami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :) Pierwszy raz robiłam album z gotowej bazy. Może są jakieś z większą przestrzenią na karty?

      Usuń
    2. No właśnie chyba nie ma. Oglądałam przeróżne w sklepie stacjonarnym i wszystkie mają takie same odstępy.

      Usuń
  4. Cudny album !!! Tyle pięknych zakamarków:-) Mając takie talenty w rękach z pewnością Twój małżonek posiada zakładki z wikingami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A zakładką mnie zainspirowałaś, do tej pory robiłam dla niego inne zakładki, ale myślę, że wkrótce powstaną z wikingami!

      Usuń
  5. Uroczy albumik. Zawsze chyba najchętniej robi się dla dzieci, bo można puścić wodze fantazji.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny album. Zostałam poproszona o wykonanie podobnego albumu. Będzie super zabawa :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyśmienity album pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, album jest po prostu niesamowity, podziwiam za ogrom pracy - szacun! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wspomnienie :) Mega lubię takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz