niedziela, 9 lutego 2020

Kartka urodzinowa - wg bingo

Witajcie,

dziś karteczka z okazji 85 urodzin Pani Danieli, przygotowana na wyzwanie DIY - zrób to sam: #52 WYZWANIE - Bingo. Wydaje mi się, że wykorzystałam wszystkie elementy z bingo: jest więc i kolor różowy i czerwony, są perełki i brokat (na cyferkach 8 i 5), są kwiaty, tekturkowa koronka, wstążka, oraz serce. No i wydaje mi się, że napis "Kochanej Babci" można zaliczyć do elementu miłość, oceńcie jednak sami :)

A oto karteczka w pełnej okazałości:
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)
Do usłyszenia!
Aga

9 komentarzy:

  1. Jest cudnie i faktycznie są wszystkie elementy z bingo. Gratuluje i życzę wygranej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, przepiękna kartka, bardzo podobają mi się te przedarcia i ciekawa kompozycja.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka, wszystko mi się w niej podoba - kompozycja, kolorystyka, elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka! Wspaniale połączyłaś ze sobą wszystkie elementy naszego BINGO. Brawo!! Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka i piękny jubileusz! Pozdrawiam i powodzenia w zabawie 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Dziękuję za udział wyzwaniu DIY BINGO, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. pretty card. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz