niedziela, 2 lutego 2020

Niebieskie migdały - wyzwanie Szuflady

Witajcie,

choć od dłuższego już czasu tworzę głównie prace z papieru, to ostatnio miałam okazję popracować znowu z drewnem i serwetkami. Tak oto powstała niezapominajkowa herbaciarka :) A że wydaje mi się, że dominuje w niej kolor niebieski, to zgłaszam ją na wyzwanie Szuflady:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/02/wyzwanie-w-lutym.html

Oto i herbaciarka w pełnej krasie: 

Dziękuję za Wasze odwiedziny :) Pozdrawiam ciepło!
Aga

17 komentarzy:

  1. prześliczna, uwielbiam niezapominajki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna. Niebieski to mój ulubiony kolor:)
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, też uwielbiam niebieski!

      Usuń
  3. Cudna jest, serwetka obłędna i piękny kolor wybrałaś na dól pudełka.
    Powodzenia w zabawie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna herbaciarka. Witam w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne niezapominajki pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezapominajki są cudowne i idelanie wpisują się w temat niebieski, witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne niebieskości! powodzenia w zabawie 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten odcień niebieskiego jest obłędny i idealny, żeby się w nim zakochać na lata! :D Podoba mi się żółty akcent na wieczku, bardzo dobrze wyglądają ze sobą oba odcienie. Do tego lubię kontrasty, więc Twoja praca podoba mi się jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Lubię ten odcień niebieskiego! :)

      Usuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz