niedziela, 11 stycznia 2015

Zakładka w serduszka

Witajcie kochani!

Ostatnio decoupage został trochę na boku (choć już zaczynam nowe prace związane z Zimową Wymianką u Ani) a do ręki złapałam igłę do haftu :) Powstało kilka haftowanych zakładek, z których dziś mogę Wam pokazać jedną :) Reszta musi poczekać, aż trafią do adresatów.

Zakładka w serduszka powstała dla mojego P. Sama układałam wzór serduszek i literek. Tak, tak, nie wygląda to skomplikowanie, ale dla takiego laika jak ja to było coś ;)


Serdecznie zapraszam Was także do odwiedzenia Sowiarni, bloga zdolnej Ani i jej równie zdolnego Męża, gdzie zobaczyć możecie przecudny, zimowy pierścionek. Cieszę się, że skusiłam Anię do jego wykonania! Zobaczcie jaki talent ma ta dziewczyna :)

I jeszcze jedna wiadomość. W tym tygodniu dotarła do nas nowiutka maszyna do szycia firmy Janome, więc spodziewajcie się na blogu także wpisów związanych z szyciem ALBOWIEM, mam zamiar nareszcie ją ujarzmić :D (jak wiecie do tej pory nie było nam po drodze ;)) ). Pierwsze plany już w głowie a tkaniny zamówione! Niedługo pokażę Wam świetny projekt! :)

Pozdrawiam Was cieplutko i zmykam zaczytać się w różnego rodzaju magazynach na nowo odkrytym przeze mnie portalu ISSUU. Oj, ile perełek można tam znaleźć dotyczących rękodzieła!

28 komentarzy:

  1. O to już klimat miłosny ha ha ha ...a plany widzę bardzo poważne z tą maszyną:) trzymam kciuki i niech Ci się szyje...jak najlepiej...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, nie nie, to nie w związku z walentynkami, zakładka była dodatkiem do świątecznego prezentu ;)
      buziaki!

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowa i piękna i na pewno ucieszyła obdarowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wspaniała zakładka do książek, tez myśli były walentynkowe;) pozdrawiam serdecznie Anulek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJEJ! Ależ dobrze Cię widzieć!!!! dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Urocze i bardzo ciepłe są Twoje serdeczne zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to jedna zakładka, awers i rewers ;)

      Usuń
  6. Jak na laika to pięknie Ci ta zakładeczka wyszła. Do Ani zaglądam i pierścionek widziałam prawdziwe cudo to fakt. Powodzenia w ujarzmianiu maszyny i ciekawa jestem tego projektu:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zakładka! :) Też jestem laikiem, chyba nawet większym, bo nie mam pojęcia jak samodzielnie ułożyć wzór serduszka czy literek - prawdziwy kosmos :) Z niecierpliwością czekam też na szyciowe projekty i... dzięki za "reklamę" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! poprzedni mój haft był na kanwie nadrukowanej, więc łatwiej... a tu karteczka w kratkę i rysowanie wzorków! :) teraz już mądrzejsza jestem i program do haftu ściągnęłam :D
      dziękuję wzajemnie ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł na zakładki. Może pomyslę nad takimi prezentami wielkanocnymi? Jestem zachwycona!

    buziaki, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) myślę, że to fajny pomysł na prezent

      Usuń
  9. śliczna :) te seruszka bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz