sobota, 24 stycznia 2015

Exploding box dla emerytki :)

Witajcie!

Bardzo Wam dziękuję, za wszystkie komentarze pod postem z serduszkami :) Motywują mnie one do kolejnych prób szycia!

Dziś jednak post z innej beczki - pudełeczko exploding box dla koleżanki z pracy mojej Mamy. Pani Ela odchodzi na emeryturę, ponieważ znam ją wiele lat zaproponowałam, że przygotuję dla niej pudełeczko :) To nie jest mój pierwszy box, ale na debiutancki projekt musicie poczekać do lutego ;)

Jak Wam pisałam nie czuję się mocna w scrapbookingu, ale lubię próbować nowych rzeczy. Kiedy więc zobaczyłam u Moniki piękne pudełeczka postanowiłam sama spróbować je zrobić :) Zrobiłam spore zakupy w kilku sklepach i tak oto powstają nowe prace!

Do wykonania tego pudełka wykorzystałam zestaw papierów UHK Gallery - Sklepy Cynamonowe - Mushrooms. Do tego scrapy z Wycinanki i ScrapCafe. Trochę koronki, wstążek i wydruków :) Pudełko jest trochę poważne, a trochę radosne, takie pasujące do pani Eli :) Pani Ela kocha koty, książki i góry. Wieczko inspirowane pudełkiem Żyrafki. Napisy zrobiłam sama :) Ponieważ lubię wyzwania od razu zaczęłam robić pudełka z 3 warstwami - w tym jedną kieszonkową, gdzie można włożyć różne rzeczy. W tym pudełeczku są to pieniądze w "sejfie", zdjęcie grupowe pracowników w "ku pamięci", czekoladki w "na smuteczki" oraz decyzja o rewaloryzacji emerytury na sporo wyższą w "dobrej wróżbie" :D

Przepraszam, za tak dużą ilość zdjęć ;) w dodatku chyba żadne nie oddaje w pełni kolorów :((( nie cierpię takiej pogody, zrobienie dobrego zdjęcia graniczy z cudem... do tego od jakiegoś czasu mam problem z aparatem, muszę go oddać do serwisu...

Czekam bardzo na Waszą ocenę, także tą krytyczną, bo wtedy czegoś się nauczę!

29 komentarzy:

  1. REWELACJA! Naprawdę, szczęka mi opadła, świetny exploding box i w dodatku taki "z jajem" :) Nie widziałam jeszcze nigdy takiego z trzema warstwami, dlatego jestem pod wielkim wrażeniem, fantastycznie wyszło :) Tak więc sorry, ale krytyki nie będzie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Aniu!!! bardzo miło mi słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Anią niema co krytykować pudełko wyszło super i jeszcze te warstwy świetnie to razem skomponowałaś, chylę czoła:) pozdrawiam i ciekawa jestem debiutu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)) takie słowa z Twoich ust to dla mnie duży komplement! :)

      Usuń
  3. nie mogę nic skrytykowac nawet konstruktywnie bo jest poprostu naprawde bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ekstra, fantastyczny !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie spotkałam się nigdy z takim cudem. Wspaniały BOX. Przepięknie to zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne pudełko, rewelacyjny pomysł...pani Ela bedzie pod wrażeniem na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana na scrapbookingu wogóle się nie znam, i chyba to wógole nie dla mnie ale podziwiam prace wykonywane przez innych!!! Twój box bradzo fajniutki i rozwija się w tym :):):) Fajna pamiątka dla pni Eli :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, ja też kompletnie się nie znam :) i pewnie nie będę zgłębiać baaaaaardzo technik, ale lubię obdarowywać najbliższych własnoręcznie zrobionymi karteczkami :)
      Dzięki! :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Jak krytykować coś co nie nadaje się na krytykę! wspaniały prezent pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetne. Potrójne ! Dowcipne życzenia i wpisy. Naprawdę bardzo mi się podoba. Musze się zapatrzyć . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie! cieszę się, że się podoba! :D

      Usuń
  9. Ale co tu krytykować, jak wszystko takie piękne! Doskonały prezent pożegnalny dostała pani Ela. Wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) trochę nie jestem zadowolona z zakładeczki z wnusią... mogło wyjść lepiej :(

      Usuń
  10. Ale cudo! Przepiękny box! Niezwykle oryginalny prezent pożegnalny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi wrażenie! Świetny prezent! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne pudełeczko i zawiera tyle elementów, które tworzą spójną całość! rewelacja! Dziękuję za udział w moim candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu :) oj mam chrapkę wielką na te Twoje przydasie! :)

      Usuń
  13. Ty to naprawdę zrobiłaś sama? Przecież to pudełko jest piękne, dzięki temu środkowi to wspaniała pamiątka na całe życie. jestem naprawdę zachwycona, musisz koniecznie napisać jaka była reakcja Pani Eli. Myślę, że się wzruszyła. Rozczuliłaś mnie zakładką na smuteczki i rozbawiłaś sejfem. Jak dla mnie cudeńko!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama samiuteńka Aniu :D począwszy od kawałka papieru a skończywszy na tym co widać ... :) Napiszę oczywiście jak tylko Pani Ela dostanie pudełeczko :)

      Dziękuję Ci pięknie! i pozdrawiam cieplutko

      Usuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz