środa, 23 lipca 2014

Lawendowy klucznik

Witajcie!

To chyba mój ostatni przedwyjazdowy wpis ;) Udało mi się zrobić na czas lawendowy klucznik i tym samym mogę go zgłosić na lipcowe wyzwanie gościnnej projektantki Szuflady :) Lubię motyw lawendy, choć niewiele prac z nim wykonałam do tej pory. Wybaczcie dużą ilość zdjęć, ale klucznik był bardzo wdzięcznym obiektem do fotografowania :D Jestem z niego naprawdę zadowolona!

Zgłaszam klucznik na wyzwanie Szuflady:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-goscinnej-projektantki-lipca.html

Pozdrawiam cieplutko! Trzymajcie kciuki za pogodę, zapowiada się burzowy tydzień w górach :(

35 komentarzy:

  1. Śliczny, delikatny, subtelny i dopieszczony klucznik - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby prognozy się nie sprawdziły! Udanego wypoczynku:)
    Klucznik bardzo gustowny i perfekcyjnie wykonany. Też bardzo lubię lawendowe motywy, ale też rzadko z nich korzystam... jak przychodzi co do czego, to jakoś nigdzie mi nie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dla mnie to pierwsza lawendowa praca :)

      a prognozy niestety się sprawdziły...

      Usuń
  4. Piękny klucznik, dopracowany w szczegółach i z równie pięknym środkiem :-)
    Też lubię motyw lawendy, ale jak się zastanowiłam, to wychodzi na to, że jeszcze nie użyłam go w żadnej pracy (chociaż lawendowych serwetek mam pełno) :) A skoro to ostatni raz przed urlopem, to życzę udanego urlopowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! lawenda jest wdzięcznym motywem i podobno każdy ma lawendowy etap w swoim życiu ;)

      Usuń
  5. Piękny, powodzenia w wyzwaniu :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszedł, tak delikatnie, cudo po prostu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka czyściutka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i z pomysłem, lawenda górą! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny klucznik, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny, motyw lawendy mnie zawsze urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny "organizer" na klucze wyszedł!!!:):) sama tez lubie motyw lawendy a jakoś go nieużywałam zbytnio do tej pory :) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleee śliczny! Perfekcyjnie wykonany :)
    Udanego urlopu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny :) taki prościutki ale prezentuje się bardzo ładnie tak z zewnątrz jak i w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i starannie wykonany. Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny w każdym szczególe !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne ! Ten bukiet zdaje się wychodzić ze środka !

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz