poniedziałek, 2 września 2013

Motylkowa komódka dla Oliwki

Poproszono mnie o wykonanie komódki z Ikei dla Oliwki. Miało być dziewczęco... jutro okaże się na ile sprostałam zadaniu...

Na szufladkach motylkowa serwetka, komódka w delikatnym, pastelowym różu... na górze transfer na klej Mod Podge (który pokochałam!) oraz trójwymiarowy motylek - z Eko Deco - pasował prawie idealnie pod motyw serwetki. Po bokach kwiatuszkowy ornament z perłową konturówką. Całość polakierowana lakierem Flugger 20.

Jak Wam się podoba?

Przypominam o moim KOCIM CANDY!
Kocie, miauczące podkładki, już na Was czekają! A i przydasie powoli wypełniają pudełko...









18 komentarzy:

  1. Myślę że będzie zachwycona...ja bym była. Cudna. A wiesz, nie myślałaś by każdą z szuflad zrobić w inny deseń? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym wypadku akurat nie myślałam o czymś takim... jakoś tak pasował mi taki motyw na wszystkich szufladkach, ale może przy następnej pomyślę... dziękuję

      Usuń
  2. Piękna, Oliwia rozpłynie się z radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba:) Dla dziewczynki wymarzona komódka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jej się spodoba jest śliczna :)) Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow szczęka opada:)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakie cudo!!! Prześliczna :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz