poniedziałek, 30 września 2013

Herbaciarki dla mamy i córki

Te herbaciarki już znacie, taki moty kiedyś już się pojawił... spodobały się jednak tak bardzo, że powstał kolejny komplet w podobnej stylizacji... jeden dla Mamy, jeden dla Córki... Różnią się kolorystyką...

Tym razem za radą dziewczyn umocowałam koronkę na całej szerokości pudełka, rzeczywiście wygląda to zdecydowanie lepiej!

Herbaciarki powstawały w jednym czasie z tą z ostatniego posta, uhm, nie lubię hurtowej pracy... ;) a tu święta idą... znajomi prezentów szukają... zapowiada się gorący okres!!! Do tego jeszcze wiele bardzo pozytywnych zmian w osobistym życiu... czuję się jak króliczek Duracell :D

Przypominam, że jeszcze do północy możecie się zapisać na moje KOCIE CANDY!!!


25 komentarzy:

  1. Piękne i estetyczne ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie lepiej, ciekawa jestem czy Ty tę koronkę przyklejasz, żeby się trzymała ?
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik:) Bardzo podobają mi się motywy jakie zastosowałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są, nie dziw się, że tyle na nie chętnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam wolę hurtowo - lubię się tak wkręcić:) Piękny zestaw! Szczególnie podobają mi się te pokolorowane ciemniejszą bejcą. Kojarzą mi się z mocną, aromatyczną herbatą Rooibos:) No i fakt, koronka na całości wygląda bardziej elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oj, znów mnie hurt czeka... święta idą!!! Mnie też podobają się te ciemne!

      Usuń
  6. Dobrze, że Króliczku masz baterie, które działają kilkanaście razy dłużej, bo widzę, że masz ręce pełne roboty, pudełeczka śliczne. A te kompozycje pokrywkowe są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oj pełne pełne... nie wiem ile godzin ma teraz moja doba... ;)

      Usuń
  7. swietne :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jakie one wszystkie są piękne!:}

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutkie ;o) Podoba mi się dekorowanie na wewnętrznej stronie wieka - wtedy praca wydaje się taka... dopracowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zdecydowanie lubię dekorować wnętrza :)

      Usuń
  10. Śliczne herbaciarki, podziwiam staranność wykonania :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak dawno u ciebie nie było! Herbaciarki sa boskie! szczególnie ta z napisem mi się podoa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) też muszę Cię odwiedzić, bo dawno nie byłam...

      Usuń
  12. Cudeńka tworzysz! Wspaniałe rzeczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik! Ja też preferuję spokojną pracę nad jedną rzeczą, ale co zrobić jak czasem trzeba zrobić kilka na raz:)))
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) no właśnie... nie wiem kiedy będę teraz miała wolniejszą pracę..., ale nie narzekam!!!

      Usuń
  14. Jakie piękne te pudełka! Jak starannie wykonane :)) Prawdziwe arcydzieło :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz