piątek, 21 lipca 2017

Ślubnie w kolorze mięty

Witajcie,

znów dawno mnie tu nie było... choć prac powstaje dużo, to wciąż brak czasu na ich publikację :( Mam nadzieję, że uda mi się bardziej regularnie wstawiać posty oraz zaglądać na Wasze blogi... Myślałam, że uda mi się nadrobić zaległości w czasie ostatniego urlopu, ale splot różnych zdarzeń sprawił, że nie miałam kiedy usiąść do komputera. W ciągu dwóch dni musiała powstać skrzyneczka na koperty dla Młodej Pary, u której moja kuzynka była świadkową. Pudełko miała wykonać Karolina, ale zmogło ją jakieś choróbsko i trzeba było ratować sytuację.

Tak oto powstała miętowa skrzyneczka. Napisy transferowane na klej, wnętrze to tiul z sukienki świadkowej ;) Całość podobała się Ewie i Bartoszowi, a to najważniejsze :)
 
Pozdrawiam Was cieplutko w ten niezbyt letni dzień... :)

15 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że urlop się udał :)
    Skrzyneczka wyszła pięknie, bardzo mi się podoba to wyścielenie tiulem, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, urlop był świetny :) Może wstawię kilka zdjęć z Pienin, choć Ty widziałaś je już na instagramie ;) Tiul dodał lekkości i wykończył dzieło :D Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Przepiękna, delikatna i pełna uroku.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba . Biel z miętą wygląda rewelacyjnie. Cudne napisy , a ten tiulowy środek to już jak wisienka na torcie. Pięknie , elegancko. Gratuluję super pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Tiul jakoś tak fajnie wykończył całość :)

      Usuń
  4. Piękne, eleganckie i delikatne:) Jestem zachwycona jego wnętrzem!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie proste, zmysłowe i eleganckie, bez zbędnych dodatków, wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozornie skromna elegancja skrywa cudowne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna elegancka skrzyneczka :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz