piątek, 9 czerwca 2017

Komunijny powrót

Witajcie,

dawno mnie tu nie było, oj dawno... co nie oznacza, że nic nowego nie stworzyłam. Ostatni miesiąc był tak napięty, że nie miałam czasu aby zajrzeć na blogi, ani swojego, ani Wasze... Jak Wam ostatnio pisałam 13 maja zdawałam ważny dla mnie egzamin, kończący 2-letni kurs jednej z metod fizjoterapeutycznych. Przyznam szczerze, że matura i wszystkie egzaminy na studiach razem wzięte nie umywają się do tego egzaminu... Jedyne co mogę o nim powiedzieć publicznie, to że trwał 8 godzin!!! Odbywał się w Instytucie w Poznaniu, wróciłam stamtąd ogromnie wyczerpana... Potem było czekanie 2 tygodnie w stresie na wyniki... ale co najważniejsze... od dnia 22 maja 2017 jestem międzynarodowym, certyfikowanym terapeutą metody McKenziego - Mechanicznego Diagnozowania i Terapii bólów kręgosłupa i kończyn :D
 
Po egzaminie musiałam wykonać sporo różnych prac, które pokażę Wam w kolejnych postach :) Niestety w maju odpuściłam wszystkie zabawy :((( Nie dałam rady wykonać prac zgodnie z wytycznymi... mam nadzieję, że nadrobię choć część zaległości w czerwcu. Na początek trzy pudełeczka komunijne, exploding box dla dwóch dziewczynek oraz chłopca :)

Dla Huberta - tu mamy modlitewnik, więc jedna z majowych kartek dla Ani zaliczona! :)
 
Dla Natalki:
Dla Nikoli:
 Pozdrawiam Was cieplutko :)  Życzę Wam miłego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanego egzaminu ... hm mogę się zapisać na terapię ?? mam chory kręgosłup i kolana :-)
    A tak poważnie to boxy są świetne. Pięknie dobrane papierki i dodatki a wykonane perfekcyjnie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki z zdanego egzaminu, ja jako druga na terapię kregosłupa w kolejce, czekałam na Twoje prace Agniszko, cudne boxy, swietne opakowania do nich robisz, masz moźe na nie jakiś tutorielik? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Violu, opakowania na boxy kupuję tutaj https://www.craftymoly.pl/ :)

      Usuń
  3. Agnieszko kochana, serdecznie gratuluję zdania egzaminu. Osiem godzin - ja nie mogę!
    Boxiki są przepiękne, fajne te pudełeczka do nich zrobiłaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdanego egzaminu! :) Myślę, że na brak zajęcia nie będziesz narzekać, bo kręgosłupy to teraz prawdziwa plaga, może też się kiedyś zapiszę ;)
    Uwielbiam Twoje boxy, zawsze wychodzą tak elegancko i z klasą.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Myślę, że nie będę narzekać!

      Usuń
  5. Gratuluję zdanego egzaminu :) Piękne boxy, widać, że włożyłaś w nie całe serce. Bardzo podobają mi się wybrane cytaty z Pisma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, Kochana! Żebym ja Cię miała pod ręką! Mój kręgosłup co prawda już miewa się lepiej, ale teraz szczególnie muszę o niego zadbać, żeby znowu nie było problemów :-) Gratulacje!
    Box jest cudowny, dbałość o szczegóły genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci uzyskania certyfikatu! a boxy są prześliczne! będą wspaniałą pamiątką tego ważnego dnia! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Z taką specjalizacją nie opędzisz się od pracy:-)
    Pudełeczko bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. żeby znowu nie było problemów :-) Gratulacje!


    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz