poniedziałek, 20 marca 2017

Karteczki dla Uli i Ani :)

Witajcie,

dziś post zbiorowy z karteczkami na zabawę u Ulci i Ani :)

Ula zaproponowała nam w tym miesiącu motyw rękawiczek.
http://kulskowo.blogspot.com/2017/03/466-kartki-bn-2017-marzecwytyczna.html
Już myślałam, że będę musiała szukać grafiki w internecie, a tu w moich papierkowych zasobach znalazły się piękne rękawiczki w norweskie wzorki. Tak oto powstała ta karteczka, z której jestem zadowolona :)
W zabawie u Ani w marcu inspiruje nas Danusia. Przyznam szczerze, że tematy mi się podobały, choć z karteczki bożonarodzeniowej nie do końca jestem zadowolona. Ale po kolei :) Zacznijmy od banerka:
http://iwanna59.blogspot.com/2017/03/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-marzec.html
I moje karteczki.:
Kartka okolicznościowa - jestem z niej bardzo ale to bardzo zadowolona! To forma swing, znów robiona przeze mnie po raz pierwszy. Grafika to magnolie z Pinterest, pokolorowane kredkami akwarelowymi - tu kompletnie brak mi wprawy... Jak zrobić kartkę przeczytacie TUTAJ.
A tak to wygląda w ruchu, fajnie, prawda? :)
 
Kartka wielkanocna - grafika ponownie z Pinterest. Długo nie miałam na nią pomysłu, wczoraj wreszcie przyszłą wena. Nie ukrywam, że podoba mi się ta praca.
Kartka bożonarodzeniowa - grafika z Pinterest bardzo mi się podobała, ale z całości nie jestem zadowolona, jakoś tak coś mi nie gra :( Niestety tak musi zostać, bo czasu na kolejną wersję brak...
Pozdrawiam Was ciepło i pędzę nakarmić żaby i wreszcie poodwiedzać Wasze blogi, mam straszne zaległości...

22 komentarze:

  1. Świetne karteczki :) nie wiem dlaczego kartka BN Ci się nie podoba, wszystko na niej jest ok :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki!
    Urzekła mnie ta z rękawiczkami i właśnie ta z zimowym klimacikiem - dla mnie jest bardzo udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne karteczki.
    Rękawiczki mają cudowny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko ale świetne sa te twoje kartki , wszystkie !!
    Rękawiczki przepiękne format kartki z bukiecikiem zaraz sobie obejrzę bo tez mi się podoba , kogucik odjechania zimowe bałwanki urocze i nie wiem czemu Ci się ta kartka nie podoba, jest świetna.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe są te Twoje karteczki, to już chyba norma :) Każda w zupełnie innym stylu, ale wszystkie jak zawsze udane - a ten swing to już w ogóle wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś wszystkie karteczki są piękne,jak zawsze z tematami radzisz sobie kapitalnie .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, trudno byłoby wybrać najładniejszą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, bardzo fajne są twoje kartki. Ta ruchoma oczywiście podbiła moje serducho. Bardzo podobają mi się też rękawiczki w norweskie wzory. A jaka elegancka kogucia para!
    Uściski serdeczne i miłego pierwszego dnia wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko wszystkie piękne i te z rękawiczkami i kolejne, a ta z bałwankami jest urocza, wszystko mi w niej gra, jest przesliczna. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki są świetne, ucieszą obdarowanych !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki ,a zimowa wspaniale się skrzy :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne karteczki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne karteczki:) i bardzo pomysłowe kształty mają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile pięknych karteczek . Każda inna i każda piękna .

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale komponujesz i zostawiasz kolory na karteczkach !
    Wszystko wygląda naprawdę zjawiskowo :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne sympatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Supere karteczki! Podoba mi się ich różnorodność, świetnie, że każda w innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz