niedziela, 31 maja 2015

Urodzinowa karteczka sztalugowa :)

Witajcie!

Dziś miała być karteczka dla drugiego z bliźniaków świętujących swoje 18 urodziny, ale ze względu na duże podobieństwo do poprzedniej, postanowiłam zgłosić na wyzwanie Pracowni Snip Art inną kartkę. Zrobiłam ją dzisiaj - powstała na 33 urodziny mojego przyjaciela  :)

To moja pierwsza kartka sztalugowa. Zapewne nie ostatnia, bo bardzo spodobało mi się robienie kartek w tej formie!

Oto i ona:

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie "Tekturkowe Bingo". Przygotowałam ją wg. linii guziki - tekturka - perełki :)
http://snipart-pracownia.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-3.html
Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam Was cieplutko! Pędzę dokończyć gotowanie... ach, jeszcze pytanko: czy jesteście za powrotem cyklu "Kulinarna sobota" na blogu? Ostatnio sporo gotuję różnych różności, staram się aby były to "zdrowe" rzeczy, takie jak widzieliście u mnie ostatnio - chętnie podzielę się przepisami :) Co Wy na to?

24 komentarze:

  1. Kartka jest fantastyczna, świetna forma i ogólny klimacik :)
    A co do pytania - oczywiście, że tak! Ciekawych przepisów nigdy za wiele :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! :)
      W sobotę zatem kolejny przepis! :)

      Usuń
  2. Uważaj kochana bo się uzależnisz od sztalugowej. Fantastycznie Ci wyszła ta kartka niebieski z czerwonym idealnie współgra, powodzenia w wyzwaniu. Soboty kulinarne jak najbardziej, przepisy na zdrowe jedzenie zawsze chętnie wypróbuję:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Moniko! Bardzo, bardzo spodobała mi się ta forma :)
      Dziękuję za pochwałę i zapraszam w sobotę na kulinarne wariacje! :)

      Usuń
  3. Przepiękne robisz te kartki! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka sztalugowa, hmmm... jeszcze nie próbowałam... Ale ta w Twoim wykonaniu jest naprawdę niesamowita! Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) Świetnie się ją robi, spróbuj koniecznie!

      Usuń
  5. Super! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba kolorystyka i forma:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No falta un detalle, es preciosa.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kartka. Wstyd się przyznać ale nawet nie wiedziałam, że istnieją kartki sztalugowe!
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu :) a istnieją, owszem ;)

      Usuń
  9. pierwsza w tej formie- no to gratuluję bo cudna jest!!! powodzonka w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest rewelacyjne- kolorystyka - klasyczna,
    a ja za każdym razem zastanawiam się czego TY nie potrafisz..... bo kochani moi mili nie wiecie ze Kwiatkosia też pięknie śpiewa ! ha ! pamiętam jak przed laty startowałyśmy w jakimś szkolnym konkursie i TA Kwiatkosia wiem że porządne miejsce wyspiewała..... a może tak całkiem serio- wpisujemy CO POTRAFI KWIATKOSIA ?
    haft, scrapbooking, dekupaż, foto, kulinaria, renowacja mebli.... pewnie o 1000 rzeczy zapomniałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rumienię się przez Ciebie! :P
      Dzięki za tyle komplementów... :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. kartka wyszła świetnie a guziki dodaja tego czegos ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się kolorystyka kartki, przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz