wtorek, 25 lutego 2014

Wróciłam! :D "Serce" - wyzwanie szuflady

Witajcie!

Odzyskałam komputer!!! Nareszcie!!! Ogromnie się cieszę bo mogę wrócić do blogowego świata :D

Udawało mi się co prawda zaglądać na Wasze blogi ale tylko korzystając z telefonu, więc o komentarzach nie było mowy... teraz mogę to nadrobić! :D Pewnie nie uda mi się jednak skomentować wszystkich prac, które wykonałyście w czasie mojej nieobecności...

A dziś zamieszczam dwie serduszkowe zawieszki, które zgłaszam na wyzwanie Szuflady:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/02/otworz-szuflade-serce.html

Obie zawieszki wykonane techniką decoupage. Jedna dla w wersji dla dziewczyny, druga dla chłopaka :)
Pozdrawiam Was cieplutko i pędzę odwiedzić Wasza blogi!!!!

24 komentarze:

  1. No, to cieszę się, że się udało :)
    Życzę powodzenia z serduchami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! dobrze ,że jesteś, śliczne serduszka powodzenia w wyzwaniu:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne serduszka! Wspaniały pomysł i wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za sercaśnie:) cudne te z warkoczem:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) podobają mi się dzianinkowe serwetki :)

      Usuń
  5. Piękne...
    sis Amir

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie! Z dzianinowym akcentem bardzo mi się podoba:) Widziałam niedawno serwetki z takim motywem - to połączenie moich ulubionych technik rękodzielniczych - decoupage na drutach:D Genialnie to wygląda:)

    PS, zachwycam się dzianinowymi , ale oczywiście sznurkowym niczego nie ujmuję, również piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :) myślę, że powstaną kolejne prace z wykorzystaniem tych serwetek :) w dzierganiu za dobra nie jestem a tak będę miała swoje "druciane" prace :D

      Usuń
  7. obie wersje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, super, że wróciłaś z wirtualnego niebytu :)
    Zawieszki są świetne, mam dawno ochotę na te serwetki, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obie zawieszki:) Czerwony to kolor miłości, ale ja jakoś skłaniam się do tego drugiego serduszka:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) sznurkowe serduszko na pewno ma swój klimat! pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ależ świetne są te serduszka, jak na nie patrzę, to aż chcę dotknąć, tak naturalnie wyglądają motywy, które na nie wybrałaś :) super pomysł i bardzo ładne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduszka, ale wszystkie Twoje prace są śliczne. Dlatego nominuję Cię do odebrania nagrody Liebster Blog do http://lifearthandmade.blogspot.com/

    Pozdrawiam Amanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wyróżnienie, postaram się niedługo odpowiedzieć na pytania!

      Usuń
  12. świetne zawieszki :) wzory decu wyglądają jak prawdziwe :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz