piątek, 3 stycznia 2014

Duchowa Apteczka

Witajcie :)

Dziś chciałabym pokazać Wam dwa wyjątkowe pudełeczka - duchowe apteczki :) Cóż to takiego? Zaraz się dowiecie :)

Kiedy przeszukiwałam internet w poszukiwaniu inspiracji na prezent dla mojego brata trafiłam na podarunek o nazwie "Słój życzeń - pozytywne myśli". Był to słoik przewiązany kokardą. Zawierał karteczki z pozytywnymi tekstami na każdy dzień miesiąca. Słoik może był i ładny, ale... teksty, które zawierał nie do końca mi się podobały, wydawały mi się troszkę banalne, np. "Po burzy zawsze wychodzi słońce", lub "Nigdy się nie poddawaj"... do tego słoik kosztował... bagatela 100zł :O

Ale... od razu zainspirował mnie do własnoręcznego wykonania podobnego prezentu! I tak oto powstały dwie Duchowe Apteczki: dla mojego P. i jego siostry :) A że ja stworzenie ambitne jestem to zamiast 31 w moich apteczkach znalazło się po 365 pozytywnych cytatów znanych ludzi! Powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam się takich trudności w znalezieniu cytatów... wydawało mi się, że przeszukując bezkresy internetu bez problemu się z tym uporam... sprawiło mi to jednak spory kłopot. Wcale nie tak łatwo znaleźć coś pięknego i niebanalnego... udało się jednak! Wykorzystałam cytaty m.in. Phila Bosmansa, Matki Teresy z Kalkuty, Jana Pawła II, ks. Twardowskiego i wielu innych osób.

Cytaty zapisywałam w Wordzie, wydrukowałam i pocięłam. Pudełeczka zrobiłam oczywiście sama. Jedno to pudełko po filiżankach, drugie po kosmetykach Sephory :) Napisy transferowane, serduszka z serwetek. Wewnątrz pudełek oczywiście ulotka informacyjna! Powiem Wam, że przez kilka dni miałam zakwasy w dłoniach od składania i zwijania karteczek z cytatami ;) Było ich w końcu ponad 700!!! A pracowałam właściwie nocą... ;) Ale, WARTO BYŁO!

Pudełka bardzo się podobały, a ja wpisuję je na listę ulubionych prezentów dla szczególnych osób :)

33 komentarze:

  1. Ale rewelacyjny pomysł ! :) Muszę sobie zapamiętać, może kiedyś zrobię coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to naprawdę fajna sprawa

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł - przekazałam go synowi, a że ma dziewczyny urodziny to prezent jak znalazł i do tego własnoręcznie wykonany. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ciekawa jestem czy spodoba się dziewczynie!

      Usuń
  3. Genialne!!! Jestem pełna podziwu dla pomysłu, wykonania, cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł fantastyczny;) ja z tych pozytywnie zakręconych ale mam w śród znajomych kilku ponuraków;) udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł i piękne wykonanie:) Myślę, ze kiedyś go odgapię:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wymyśliłaś, właśnie szukałam prezentu dla koleżanki, zainspiruję się Twoją pracą:)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbieram uzębienie z podłogi :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł bomba- może też kiedys skorzystam z inspiracji?Można? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość że jesteś cierpliwa, to jeszcze masz tak dobre serce że owocami tej cierpliwości obdarowujesz innych ! Tylko pogratulować głowy, rąk i serducha !

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam na Twój blog nieawno, ale będę zaglądać - bardzo twórczo u Ciebie :)
    Taka Apteczka to świetny pomysł na rozweselanie innych i poprawianie ich humoru.

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysł przepiękny!!! dopisuję się do grona fanów ;) i tak myślę , że może bym taką apteczkę spróbowała zrobic bo to idealny prezent byłby na dzień matki :) dziękuje za cudowna inspirację ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i powodzenia w tworzeniu, pochwal się efektami :)

      Usuń
  13. Świetne, wyglądają jak bombonierki... mnie się po świętach wszystko czekoladowo kojarzy :)
    Podziwiam cierpliwość w zwijaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. hi hi hi, duchowa bombonierka, też super pomysł na nazwę! :D

    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł świetny:)pozwolisz,że z niego skorzystam:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. a jest mozliwosc zamowienia takiej apteczki u Pani :) ?Rewelacyjna jest a akurat zbliza sie 30 Przyjaciolki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy można odkupić te cytaty ???

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz