niedziela, 14 czerwca 2020

Kartka urodzinowa i zaproszenie

Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę, którą wykonałam dla mojej Mamy. Po raz pierwszy wykonałam samodzielnie kwiatek z foamiranu. Muszę koniecznie jeszcze popróbować, bo bardzo mi się to spodobało. Karteczka jest w ulubionych przez Mamę kolorach :)

Chciałabym Was także serdecznie zaprosić na bloga DIY - zrób to sam, gdzie możecie wspólnie ze mną uszyć chustecznik do torebki :)
Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego tygodnia!
Aga

5 komentarzy:

  1. Piękne kolory :-)Kwiatki bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Foamiranowy kwiatek cudny, debiut bardzo udany, myślę że jeszcze nie jeden powstanie. Kartka wyszła świetnie , Mama pewnie bardzo zadowolona z tak zdolnej córeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, cudownie wyszedł Ci ten kwiat. Bardzo pasuje do tej pięknej kartki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka, a kwiatuszek przepiękny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, kwiat również bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz