sobota, 20 października 2018

Ślubne exploding boxy

Witajcie,

dawno, oj dawno mnie tu nie było... piękna pogoda i sezon urlopowy jakoś nie sprzyjały siedzeniu przy laptopie. Mam ogromne zaległości zarówno w odwiedzaniu Waszych blogów, jak i w zabawach blogowych... mam nadzieję, że choć część rzeczy uda mi się nadrobić... w najbliższym czasie postaram się pokazać Wam prace, które powstały od czerwca.

Dziś wracam do Was z pudełeczkami. Tak się złożyło, że dwie koleżanki po fachu wychodziły za mąż. Bawiliśmy się zatem na dwóch weseliskach! Oczywiście przygotowałam dwa exploding boxy dla dziewczyn z naszej fizjo ekipy :D 

Dla Werki i Mariusza:
Dla Madzi i Michała:
To zielone pudełeczko to skarbonka - labirynt. Oj, Madzia mówiła, że nieźle się nakombinowali zanim otworzyli tą nietypową "kopertę" ślubną :D

Dziś pogoda typowo jesienna - mglisto, ponuro, trochę deszczowo... brrrr... w sam raz na nadrabianie zaległości!

Pozdrawiam Was cieplutko!

15 komentarzy:

  1. Oba wspaniałe, pierwszy bardzo delikatny, a drugi elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje boxy są jak zawsze zachwycające, aż miło jest oglądać i oglądać... :) Świetna ta skarbonka z ostatniego zdjęcia - nie wiedziałam nawet, że takie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne boxy! Bardzo staranne wykonanie ;) Zaintrygowała mnie ta skarbonka-labirynt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, fajnie widzieć Cię z powrotem. Boxy są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te boxy a pomysł ze skarbonka genialny !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba boxy śliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że już jesteś a pudełeczka piękne 😊świetna ta skarbonka😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Agniesiu boxy oba wspaniałe, genialny pomysł z ta skarbonką :). Jeny jak miło, że wróciłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)n

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne boxy!!!
    Pomysł ze skarbonką rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona! Pierwszy raz widzę tak oryginalny prezent :) Niedługo ślub bierze moja przyjaciółka, to zgłoszę się po taki prezent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i eleganckie pudełeczka :-)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz