środa, 28 lutego 2018

Karteczki dla Ani i Uli

Witajcie :)

Dziękuję za miłe słowa dotyczące albumu. Dziś biegiem i w ostatniej chwili karteczki na zabawy do Dziewczyn. Jutro poprawię zdjęcia. Najpierw karteczka wg. mapki dla Uli :)

Oto i mapka:

I moja karteczka:
A to bingo:

I moje prace:
Boże Narodzenie wg linii czerwony - ramka - perełki
Wielkanoc wg linii królik-tulipan-perełki (jutro wrzucę poprawione zdjęcie z perełkami, których tu zabrakło)
Okolicznościowa wg linii czerwony-ramka-perełki
Pozdrawiam Was ciepło i do zobaczenia.

14 komentarzy:

  1. Bardzo łądne karteczki. W pierwszej podoba mi się połaczenie wzorów i motywów

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace :) dzisiaj do mojej zabawy jest ta naj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki! Box równie piękny i na pewno będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wysyp cudeniek :) Jest co podziwiać . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karki i box jest cudny , ale ja mogę tylko popatrzeć i podziwiać, sama nigdy tego bym nie zrobiła, dla mnie to czarna magia :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) Jak zawsze, najbardziej zachwycam się boxem - nie dość, że u Ciebie zawsze jest pełna profeska, to teraz dodatkowo zachwyciła mnie kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech.. te twoje kartki zachwycają jak zawsze. Piękne papiery i te precyzja w wykonaniu , wszystko idealnie równiutkie bez śladów kleju . Jest super.
    Piękny ten box, wesolutki wiosenny zajączek. No i papiery z Magicznej Kartki moje ulubione.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, Twoje kartki są niesamowite. Trudno wybrać najpiękniejsza. Zachwycił mnie rocznicowy box.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Torcik w pudełeczku jest fantastyczny !A świąteczne kartki pełne delikatności :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torcik wspaniały. Ślinka cieknie. Karteczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i smakowity torcik

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace bardzo piękne i dopracowane w drobnych detalach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sikoreczka na karteczce z mapki do Uli świetna! :) urocza karteczka! :)
    W ogóle piękne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz