niedziela, 21 stycznia 2018

Styczniowe karteczki dla Uli, Ewinki i Ani

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam pokazać karteczki przygotowane na karteczkowe zabawy u Uli, Ewinki i Ani. Zacznijmy od banerków:
http://kulskowo.blogspot.com/2018/01/623-kartki-bn-2018-styczenmapka.html
http://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2018/01/tniemy-i-gniemy-wyzwanie-3.html
https://iwanna59.blogspot.com/2018/01/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-styczen.html
U Uli karteczka wg mapki. Jak się okazało, wykorzystałam ten sam papier co Ania... ale karteczka powstała już jakiś czas temu, nie wiedziałam, że Ani też wpadł w oko papierek Magicznej Kartki :) Jak widać pasuje do tej mapki :D Karteczka pasuje też na zabawę właśnie u Ani -  z bingo wybrałam napis, zielony, choinka, kwiat/roślina.
U Ewinki kolejny składaczek. Przyznam szczerze, że tym razem długo nie miałam na niego pomysłu... ostatecznie składak jest zmodyfikowany - zamiast w poziomie, panele przykleiłam w pionie. Mam nadzieję, że Ewa zaakceptuje taką wersję :) Ta karteczka również spełnia wytyczne u Ani - linia napis (40), fioletowy, kwiat/roślina.
I kartka specjalnie na zabawę u Ani. Pierwszy raz robiłam taką formę, wg tutorialu Normy. Na pewno jeszcze do niej wrócę. Wiem już, że lepiej aby przód kartki był płaski, wtedy łatwiej się otwiera. Ale i w takim wydaniu ładnie się prezentuje, co możecie zobaczyć na filmie. Kartka wg linii nitka/sznurek, owal, kwiat/roślina.
A tak to działa:
Jeszcze zbiorczy banerek:
Na koniec chciałabym Wam pokazać małą zajawkę pracy, nad którą ostatnio pracuję. Dzięki wskazówkom Małgosi odważyłam się zrobić album od podstaw :D  Do tego w formacie 30x30cm, jak szaleć, to na całego :) Będzie to prezent na roczek Jasia, o którym tu słyszeliście. Na razie gotowa jest baza. Małgosiu, dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam Was ciepło i pędzę nakarmić żaby i trochę Was poodwiedzać!

36 komentarzy:

  1. Śliczne kartki zrobiłaś na wyzwania :-) Kartka do Uli z pięknym świątecznym papierem ,do mnie pomysłowo wykonany składak z pionowymi listwami i ruchoma kartka do Ani -lubię też bardzo taką formę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Poziome panele mnie nie przekonały... :)

      Usuń
  2. Wow i jeszcze sie przesuwa ;-)
    Śliczne karteczki, miej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :) świetnie poradziłaś sobie z wszystkimi wyzwaniami :) podoba mi się Twoja wersja składaczka do Ewy, jeśli pozwolisz zainspiruję się Twoją wersją, bo jakoś ta podstawowa nie skradła mojego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu :) Ja właśnie też nie byłam przekonana do podstawowej wersji więc śmiało korzystaj z alternatywy :)

      Usuń
  4. Aga rewelacja! fantastycznie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki, jak zawsze. Każda mi się podoba, chociaż tym razem ta ostatnia bardzo mnie zaintrygowała, jest świetna i niezwykle oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły hurcik;) Każda z karteczek bardzo mi się podoba! Album na pewno będzie wspaniałym prezentem. Brawo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, dopracowane. Ciężko wybrać najładniejszą, bo każda ma inny charakter ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko przepiękne kartki zrobiłaś. Harmonijka w pionie podoba mi się zdecydowanie bardziej , doskonały pomysł miałaś. Kartki z Magiczna Kartka robią się w zasadzie same, te papiery są tak ładne ze nie potrzebują już wielu dodatków.
    Album mnie zaintrygował, zapowiada się cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe karteczki :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba większość z nas nie przekonała się do poziomych paneli (u mnie poziome ale następna będzie z pionowymi ... dziękuję za inspirację).
    Wszystkie Twoje kartki są piękne, eleganckie, dopracowane w każdym szczególe (zainteresowało mnie to ruchome cudeńko ... świetny pomysł).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Masz rację, że sporo z nas się nie przekonało do tej wersji. Cieszę się, że mogłam zainspirować! :D

      Usuń
  11. Aguś, ale cudne te kartki zrobiłaś. Pomysł na składaczek jest rewelacyjny - Twoja wersja podoba mi się o wiele bardziej niż oryginalna. I już umieram z ciekawości, żeby zobaczyć ten album.
    Przy okazji przyjmij najserdeczniejsze, z głębi serca płynące życzenia imieninowe, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Za piękne słowa i życzenia! Ściskam mocno!

      Usuń
  12. Piękne kartki, pomysł i wykonanie świetne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspanialosci twoje karteczki, pozwodzenia z albumikiem na pewno bedzie fantastyczny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne i bardzo pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe, wypracowane w szczegółach. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie karteczki są cudowne!!!
    Harmonijkowa na 40-tkę rewelacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś karteczki fantastyczne, ta na 30 świetna, zajrzałam do tego linka co podrzuciłaś i przepadłam na stronce z tutorialami na ponad godzinkę. Powiem ci album jest już cudowny, ja się również przymierzam do albumu ale w różach dla mojej małej wnusi :) Ach i od razu Aguś spóźnione ale szczere życzenia imieninowe: wszystkiego najpiękniejszego w życiu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki :) każda jest wyjątkowa :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aguś śliczne karteczki.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki :) Ta na 40 składana świetna :) A taką jak Twoja 30 to kidyś zrobiłam, wcale nie łatwo ją równo posklejać :)Twoja jest taka dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i pomysłowe kartki, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i oryginalne kartki ** Mnie do gustu przypadła ta na 30 Urodziny - niesamowita :))

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz