niedziela, 29 października 2017

Pawie oczko dla Danusi :)

Witajcie,

pogoda za oknem przeokropna, wieje i leje cały dzień. Nie lubię takiej jesieni... Dziś chciałabym Wam pokazać pracę na Cykliczne Kolorki. Świętujemy 3 Urodziny! Miałam ambitne plany wykonania prac z wszystkich miesięcy, na które nie zdążyłam ich wcześniej zrobić, niestety życie pisze swoje scenariusze i po prostu nie zdążyłam tego zrobić... Pokażę Wam zatem herbaciarkę w kolorach pawiego oczka. Najpierw jednak banerki:
http://danutka38.blogspot.com/2017/10/3-urodziny-cyklicznych-kolorkow.html
https://danutka38.blogspot.com/2016/10/cykliczne-kolorki-pazdziernik-2016.html
I moja praca, mam nadzieję, że spełnia wytyczne!
Pozdrawiam Was cieplutko, a Tobie Danusiu pięknie dziękuję za ogrom pracy, jaki wkładasz co miesiąc prowadząc dla nas Cykliczne Kolorki :) Pędzę nakarmić Stefana!

21 komentarzy:

  1. Piękne niezapominajkowe pudełko :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, piękne, bajeczne! Kto by nie chciał mieć takiej pięknej skrzyneczki na herbatę?! Ja na pewno chciałabym!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, niezapominajkowe arcydzieło.
    Buziaczki, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś śliczna ,niezapominajkowa herbaciarka pojawiła się w naszej zabawie.
    Takie pawie oczka to lubię w kazdej ilości .
    Od razu powiało wiosną ,choć za oknem zupełnie dzieje się coś innego i normalnie łeb urywa.
    Dziękuję Ci pięknie za udział w rocznicowym rozdaniu i ściskam mocno .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niebieski, podoba mi się a kwiatki to niezapominajki ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę oczu oderwać... niebieskości, a do tego niezapominajki, po prostu zjawiskowa herbaciarka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie i bardzo romantycznie!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna herbaciarka, uwielbiam niezapominajki :) U nas pogoda taka, że aż strach z domu wychodzić.
    ciepłe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko cudne jest to pudełeczko. Świetna serwetka i kolorystyka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka romantyczna herbaciarka :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pudełeczko na herbatkę, uwielbiam niezapominajki, fajnie wykombinowałaś z tymi dodatkowymi niezapominajkami :3 efekt bardzo fajny :P. A swoją drogą, to u mnie był kaftanik a nie śliniak :), nie każdy się musi znać na dziecięcych ubrankach, ale wypadało by posta chociaż przeczytać by nie było takich wtop ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nic strasznego przecież nie napisałam ;), nie mów, że Ciebie nie irytują takie posty, wystawiasz obraz, a piszą że kartka, nigdy na myśl Ci nie przyszło że ktoś nie przeczytał posta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne takie romantyczne pudełko na herbatki:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna herbaciarka, ja mam cudnej urody rameczkę w tym deseniu od Ciebie Agniesiu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz