środa, 31 grudnia 2014

Poświątecznie... #3 - karteczki i życzenia :)

Witajcie, to już jeden z ostatnich postów pokazujących moje świąteczne tworki :)

Dziś karteczki. Nie ukrywam, że jestem z nich bardzo zadowolona!

Pierwsza powędrowała do Eweliny wraz z wygranymi w Candy upominkami :)

Dwie pozostałe powędrowały do kolegi i koleżanki z pracy :) W niebieskiej tło jest srebrne, ale nijak nie mogłam go sfotografować o pierwszej w nocy... :(


A na koniec przyjmijcie ode mnie proszę życzenia na Nowy Rok, oby był dla Was najcudowniejszy i pełen fantastycznych pomysłów!

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, ja również życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki! Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 Roku, życzę wielu nowych pomysłów i wystarczająco dużo czasu na ich realizację! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są super :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, niech będzie mega twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia, Tobie zaś życzę wszystkiego dobrego, po prostu zwykłego ludzkiego szczęścia:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki wspaniałe. Tobie też Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta z koronkową choineczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, nietuzinkowy pomysł na karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

No, a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś.
- Czesław Miłosz